Piagam Pelanggan | PUSAT KEBUDAYAAN DAN KESENIAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH
» MENGENAI KAMI » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

  1. Pelanggan akan mendapat maklumbalas pengesahan penerimaan tempahan penggunaan Dewan Besar atau Panggung Percubaan dalam tempoh tidak lebih daripada tujuh (7) hari bekerja.
  2. Pelanggan akan dimaklumkan keputusan (lulus atau gagal) tempahan penggunaan Dewan Besar atau Panggung Percubaan dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas hari (14) bekerja dari tarikh terima borang permohonan tempahan yang lengkap.
  3. Pelanggan akan mendapat maklumbalas pengesahan penerimaan tempahan perkhidmatan kumpulan kebudayaan dan kesenian dalam tempoh tidak lebih daripada tujuh (7) hari bekerja.
  4. Pelanggan akan dimaklumkan keputusan (lulus atau gagal) tempahan untuk perkhidmatan kebudayaan dan kesenian dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja dari tarikh terima borang permohonan tempahan yang lengkap.

 

BERIKUT ADALAH LAPORAN PIAGAM PELANGGAN BAGI PENCAPAIAN  2019

SUKU TAHUN PERTAMA SUKU TAHUN KEDUA  SUKU TAHUN KETIGA  SUKU TAHUN KEEMPAT
JANUARI APRIL  JULAI OKTOBER
FEBUARI  MEI  OGOS  NOVEMBER
MAC  JUN  SEPTEMBER DISEMBER


PIAGAM PELANGGAN 2018 

SUKU TAHUN PERTAMA SUKU TAHUN KEDUA  SUKU TAHUN KETIGA  SUKU TAHUN KEEMPAT
JANUARI APRIL  JULAI OKTOBER
FEBUARI  MEI  OGOS  NOVEMBER
MAC  JUN  SEPTEMBER DISEMBER

Kemaskini:: 27/06/2019 [kamarulhelmy]

PERKONGSIAN MEDIA

B1566196852